وزیر کشور: تعامل دستگاههای اجرایی با قوه قضائیه بسترساز تحکیم قانونمداری است | اطلاع باما
وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه نوشت: تعامل و همافزایی دستگاههای اجرایی با قوه قضائیه، همواره بسترساز تحکیم قانونمداری و ارتقای رضایتمندی و آرامش روانی جامعه بوده و خواهد بود. / قوه قضائیه