چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 سایت اعتماد آنلاین / ۱۴۰۵/۰۳/۱۴

نعیم قاسم: چرا ایران از غنی‌سازی صلح‌آمیز اورانیوم منع می‌شود؟ چون ایران از وابستگی سر باز می‌زند و در مسیر استقلال و عدالت ایستاده است

 نعیم قاسم: چرا ایران از غنی‌سازی صلح‌آمیز اورانیوم منع می‌شود؟ چون ایران از وابستگی سر باز می‌زند و در مسیر استقلال و عدالت ایستاده است
چرا ایران تحریم شده و از دستیابی به قدرت دفاعی و غنی‌سازی صلح‌آمیز اورانیوم منع می‌شود؟ چون ایران از وابستگی سر باز می‌زند و در مسیر استقلال و عدالت ایستاده است.