سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این پرسش که «مقامهای آمریکایی مدعی آغاز گفتوگوهای هستهای شدهاند و گفتهاند که ایران با پذیرش بازرسان هستهای موافقت کرده است. این در حالی است که شورای حکام اخیراً با فشار آمریکا و سه کشور اروپایی، قطعنامهای علیه ایران تصویب کرد. اولاً، آیا هیئت نمایندگی ایران در سوئیس دیداری با گروسی داشت؟ ثانیاً، آیا قرار است ایران به بازرسان آژانس برای حضور در سایتهایی که در دو جنگ تحمیلی به آن حمله شده، دسترسی بدهد؟» گفت: پاسخ کوتاه هر دو سؤال: خیر. ما نه دیداری با مدیرکل …