سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این پرسش که «آیا در این دوره مذاکرات درباره مسائل موشکی ایران صحبتی شده و آیا قرار است در آینده بشود یا خیر؟» گفت: مطلقا. موضوع توانمندی دفاعی و موشکی ایران به هیچ عنوان نه بخشی از گفتوگوهای ما بوده و نه هیچگاه موضوع مذاکره با هیچ طرفی خواهد بود.