بقائی افزود: در رابطه با خروج خبرنگاران از محل اجلاس، ما برای کار رسانهای و تبلیغاتی نرفته بودیم سوئیس. هدف ما مشخص بود. این نشست در راستای مطالبهگری و پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل طبق یادداشت تفاهم ۲۸ خرداد بود. هر آن چیزی که باعث شود این اصل و این هدف اصلی به نوعی تحتالشعاع قرار بگیرد، از نظر ما ضرورت ندارد و بر همین اساس احساس کردیم که نیازی به چنین برنامههای رسانهای و چنین پوششی نیست.