سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت اعتماد آنلاین / ۲ ساعت قبل

بقایی در رابطه با خروج خبرنگاران از محل اجلاس چهار جانبه سوئیس: برای کار رسانه‌ای و تبلیغاتی نرفته بودیم/ این نشست در راستای پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل بود؛ هر چیزی که باعث شود این اصل تحت‌الشعاع قرار بگیرد، از نظر ما ضرورت ندارد

 بقایی در رابطه با خروج خبرنگاران از محل اجلاس چهار جانبه سوئیس: برای کار رسانه‌ای و تبلیغاتی نرفته بودیم/ این نشست در راستای پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل بود؛ هر چیزی که باعث شود این اصل تحت‌الشعاع قرار بگیرد، از نظر ما ضرورت ندارد
بقائی افزود: در رابطه با خروج خبرنگاران از محل اجلاس، ما برای کار رسانه‌ای و تبلیغاتی نرفته بودیم سوئیس. هدف ما مشخص بود. این نشست در راستای مطالبه‌گری و پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل طبق یادداشت تفاهم ۲۸ خرداد بود. هر آن چیزی که باعث شود این اصل و این هدف اصلی به نوعی تحت‌الشعاع قرار بگیرد، از نظر ما ضرورت ندارد و بر همین اساس احساس کردیم که نیازی به چنین برنامه‌های رسانه‌ای و چنین پوششی نیست.