یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت اعتماد آنلاین / ۱۴۰۵/۰۳/۱۷

ببینید| رجبی‌مشهدی: ماینرها ۲۰۰۰ مگاوات برق کشور را می‌بلعند

 ببینید| رجبی‌مشهدی: ماینرها ۲۰۰۰ مگاوات برق کشور را می‌بلعند
مصطفی رجبی مشهدی، معاون برق و انرژی در مورد نقش ماینرهای غیر مجاز استخراج رمز ارز در ناترازی برق،‌ گفت: بر اساس برآورد، حدود ۲۰۰۰ مگاوات برق توسط ماینرهای غیر مجاز مصرف می‌شود، اما برنامه‌هایی برای شناسایی و برخورد با این دستگاه‌ها داریم.