امسال نه تنها کشاورزان گرمسار و آرادان که حتی مردم این دو شهر هم با مشکل کمبود آب مواجه هستند و نسبت به توزیع ناعادلانه آن اعتراض دارند. آنها چند روز پیش برای اعلام دوباره و چندباره این اعتراض، تراکتورها را روشن کردند؛ به ابتدای جاده بنهکوه رفتند و برخی هم با ماشینهای شخصی آنها را همراهی کردند.