خانیکی هشدار داد: پایان بدِ جنگ، خسارتبارتر از خودِ جنگ است!
هادی خانیکی با هشدار نسبت به خطرناکتر بودنِ پایانِ بدِ وضعیت «نه جنگ، نه صلح» از خودِ جنگ، تأکید کرد که دادههای اجتماعی گویای آن است که اکثریت مردم برای عبور از بنبست کنونی، رفع تحریمها و اصلاحات را تنها در مسیر توافق میطلبند.