جمعه / ۲۵ مهر / ۱۴۰۴ - 17 October, 2025
 سایت فرارو / ۱۴۰۴/۰۶/۰۹

«لبوبو» بازار ایران را هم تسخیر کرد

«لبوبو» بازار ایران را هم تسخیر کرد
کیسینگ لانگ، طراح لبوبو، با ترکیب فولکلور اروپایی و عناصر فرهنگی چین، کاراکترهایی خلق کرده که نه زیبا به سبک غرب، بلکه دوست‌داشتنی و «کیوت» هستند. او ثابت کرده است که موفقیت جهانی نیازی به پیروی از استانداردهای هالیوود ندارد، بلکه کافی است فرهنگ بومی با جذابیت بصری و داستانی درست ارائه شود.