یک عکاس استرالیایی در مقابل منزل خود، صحنهای دیدنی از درگیری شدید میان دو کانگوروی نر را ثبت کرد؛ جایی که این دو حیوان با مشت و لگد به جان یکدیگر افتادند. این رفتار در میان کانگوروها در فصل جفتگیری امری رایج است و نرها برای اثبات برتری، تعیین قلمرو و به دست آوردن فرصت جفتگیری با مادهها، با یکدیگر وارد نبردهای تنبهتن میشوند. این درگیریها معمولاً با ضربات مشت و لگد همراه است و تا زمانی ادامه مییابد که یکی از دو رقیب عقبنشینی کند.