اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: نه دیداری با گروسی داشتیم و نه برنامهای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هستهای آسیبدیده ایران. اساسا در این زمینه هیچ شیوه نامهای وجود نداره ما به عنوان عضو معاهده من اشاعه به عنوان کشوری که متعهد به موافقتنامههای پادمان هست روال جاری رو جاری رو ادامه خواهیم داد و فکر میکنم روال جاری هم خیلی روشن هست.