چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 سایت فرارو / ۳ ساعت قبل

صداوسیما چرا علیه تیم مذاکره‌کننده آنتن می‌دهد؟ / تریبون صداوسیما امانت ملت است

 صداوسیما چرا علیه تیم مذاکره‌کننده آنتن می‌دهد؟ / تریبون صداوسیما امانت ملت است
همزمان با جریان مذاکرات حساس دیپلماتیک ایران در سوئیس، رویکرد صداوسیما در تریبون دادن به مخالفان دیپلماسی و حمله به تیم مذاکره‌کننده، انتقادهای گسترده‌ای را در پی داشته است. محمدصادق جوادی‌حصار در گفتگو با فرارو، این تقابل رسانه ملی با دستگاه دیپلماسی را مصداق بارز «تشویش اذهان عمومی» خوانده و هشدار می‌دهد که قربانی کردن منافع کلان ملی به پای اغراض جناحی و سیاسی، تنها به گسست و آسیب به همبستگی ایرانیان منجر خواهد شد.