ادعای وزیر خزانهداری آمریکا درباره معافیت تحریمی ایران / مانند دادن هویج است!
بسنت در پاسخ گفت: «ایرانیها همیشه نفت خود را به چین میفروختند، اما با تخفیف. این هویجی (امتیاز) است که ما همیشه میتوانیم آن را پس بگیریم. ما میخواهیم آنها ببینند که بدون تحریم بودن چه حسی دارد و سپس میتوانیم آنها را دوباره اعمال کنیم».