«مسعود پزشکیان» که در رأس هیاتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقهای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاریهای راهبردی میان تهران و اسلامآباد به گفتوگو و تبادل نظر پرداخت.