مسعود پزشکیان رئیسجمهوری اسلامی ایران، که در صدر هیاتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است، با شهباز شریف، نخستوزیر این کشور دیدار و درباره مهمترین موضوعات دوجانبه، تحولات منطقهای، همکاریهای اقتصادی و روندهای جاری در عرصه بینالمللی گفتوگو و تبادل نظر کرد.