پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام، ستاره پیشین فوتبال انگلیس، این بار با راهاندازی یک برند خوراکی تازه وارد دنیای کسبوکار شده است.به گزارش فوتبالی ، او که در دوران قرنطینه کرونا به زنبورداری علاقهمند شد، اکنون این سرگرمی را به یک تجارت خانوادگی با نام BeeUp تبدیل کرده است؛ محصولی که به گفته او قرار است جایگزینی سالمتر برای تنقلات شیرین، بهویژه در میان کودکان باشد.BeeUp بهعنوان یک میانوعده مبتنی بر عسل طراحی شده و از این هفته در فروشگاههای زنجیرهای بزرگ آمریکا از جمله تارگت عرضه شده است. …