پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اردن پس از شکست ۲ بر ۱ مقابل الجزایر در دومین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، به نخستین تیم آسیایی تبدیل شد که به طور رسمی از این رقابتها کنار میرود.به گزارش فوتبالی، اردنیها که برای نخستین بار در تاریخ خود حضور در جام جهانی را تجربه میکنند، مسابقات را با شکست ۳ بر ۱ برابر اتریش آغاز کردند و امید داشتند با کسب نتیجهای مطلوب مقابل الجزایر شانسهای خود برای صعود را حفظ کنند. اما شکست دوباره باعث شد شاگردان جمال سلامی پس از دو مسابقه بدون امتیاز باقی بمان …