پایگاه خبری فوتبالی- ادامه رسیدگی به پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان در تهران انجام خواهد شد.به گزارش فوتبالی، رسیدگی به پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان مراحل خود را به آرامی طی میکند. روز 18 مرداد 1404 بود که بالاخره رای بدوی دادگاه مربوط به پرونده جنجالی و پرسروصدای فساد در باشگاه مس رفسنجان اعلام شد. با این رای که حدود 15 ماه پس از تشکیل پرونده صادر شد 9 نفر از متهمان به حبس تعزیری محکوم شدند.در همان روز، علی اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود گفت: «آرای صادره بدوی است و در ص …