چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 سایت گیمولوژی / ۱۴۰۴/۰۱/۰۱

مایکروسافت از DirectX Raytracing 1.2 رونمایی کرد

مایکروسافت از DirectX Raytracing 1.2 رونمایی کرد
مایکروسافت در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای (GDC) 2025 از 1.2 DirectX Raytracing (DXR) رونمایی کرد. این به‌روزرسانی که به‌عنوان «نقطه عطف بعدی حوزه گرافیک» معرفی شده است، از طریق فناوری‌های جدیدی مانند Opacity Micromaps و Shader Execution Reordering وعده پیشرفت‌های چشمگیری در عملکرد Path Tracing را می‌دهد. اگرچه نمایش کامل این فناوری‌ها به‌صورت عمومی بعداً