چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 خبرگزاری همشهری‌آنلاین / ۳ ساعت قبل

لبنانی‌ها هم مثل ایرانی‌ها؛ با اسرائیلی‌ها عکس نمی‌گیریم | اسرائیل بازهم آتش‌بس را نقض کرد

 لبنانی‌ها هم مثل ایرانی‌ها؛ با اسرائیلی‌ها عکس نمی‌گیریم | اسرائیل بازهم آتش‌بس را نقض کرد
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در جلسه مذاکرات اسرائیل و لبنان در واشنگتن، افسران لبنانی از گرفتن عکس با هیأت اسرائیلی خودداری کردند.