جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری همشهری‌آنلاین / ۳ ساعت قبل

اسرائیل دوباره آتش‌بس را زیر پا گذاشت؛ هشدار تخلیه برای جنوب لبنان

 اسرائیل دوباره آتش‌بس را زیر پا گذاشت؛ هشدار تخلیه برای جنوب لبنان
رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات نظامی خود در لبنان، با پخش اعلامیه‌های هشدارآمیز بر فراز شهرک «المنصوری» در جنوب این کشور، از ساکنان خواست منطقه را تخلیه کنند.