چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 خبرگزاری همشهری‌آنلاین / ۱۴۰۴/۰۸/۲۷

۳۶ دانش‌آموز دچار مسمومیت شدند

 ۳۶ دانش‌آموز دچار مسمومیت شدند
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از مسمومیت خفیف ۳۶ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه در اهر در اثر گازگرفتگی خبر داد.