شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری همشهری‌آنلاین / ۳ ساعت قبل

واکنش تند ایران به نقض تفاهم اسلام‌آباد توسط آمریکا | با همه توان از حاکمیت، امنیت و منافع ملی دفاع می‌کنیم

 واکنش تند ایران به نقض تفاهم اسلام‌آباد توسط آمریکا | با همه توان از حاکمیت، امنیت و منافع ملی دفاع می‌کنیم
وزارت امور خارجه امروز در بیانیه‌ای نقض آشکار یادداشت تفاهم اسلام‌آباد توسط آمریکا را محکوم و با بیان اینکه با تمام توان از حاکمیت، امنیت و منافع ملی کشور دفاع خواهیم کرد، اعلام کرد: ضربات دفاعی نیروهای مسلح مقتدر ایران علیه اهداف مرتبط با نیروهای متجاوز آمریکایی بر همین مبنا صورت گرفت.