پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۰۹/۲۲

چرا در دوران مشروطه زنان ابروهای خود را لنگه به لنگه رنگ می‌ کردند؟

 چرا در دوران مشروطه زنان ابروهای خود را لنگه به لنگه رنگ می‌ کردند؟
یکی از رسوم زیبایی زنان قاجاری، کشیدن وسمه به ابروها و سفیداب مالیدن به صورت بود که توسط ماه‌وش‌خانم مونس‌الدوله، ندیمه انیس‌الدوله با سفرهایش به اروپا و آشنایی با فرهنگ‌های دیگر گسترش یافت.