مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با تشریح نتایج اجرای طرح ملی «مهتاب» در خرداد ۱۴۰۵، از واگذاری ۴۲۷۴ انشعاب برق، کشف ۲۵۱ دستگاه ماینر غیرمجاز، جمعآوری ۲۸ کیلومتر کابل برق غیرمجاز و کاهش ۴۵۳۵ کیلوواتی بار شبکه خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد برق پایدار، مقابله با استفادههای غیرمجاز و مدیریت بهینه مصرف انرژی در شیراز اجرا شده است.