پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۲ ساعت قبل

گفت‌وگوی بن‌زاید و روبیو درباره ایران و تنگه هرمز؛ ابوظبی در جریان تفاهم تهران ـ واشنگتن قرار گرفت

 گفت‌وگوی بن‌زاید و روبیو درباره ایران و تنگه هرمز؛ ابوظبی در جریان تفاهم تهران ـ واشنگتن قرار گرفت
رئیس امارات و وزیر خارجه آمریکا در دیداری در ابوظبی، ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه، درباره تفاهم اخیر میان ایران و آمریکا و امنیت کشتیرانی در تنگه هرمز گفت‌وگو کردند؛ موضوعی که نشان‌دهنده اهمیت نقش این گذرگاه راهبردی در معادلات جدید منطقه‌ای است.