پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۲/۰۴

آمریکا مهمترین عامل فروپاشی نظم بین‌المللی مبتنی بر حقوق بین‌الملل است

 آمریکا مهمترین عامل فروپاشی نظم بین‌المللی مبتنی بر حقوق بین‌الملل است
معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با اشاره به رویکردهای زورگویانه آمریکا در قبال سایر کشورها گفت: مداخلات مستقیم نظامی، اقدامات قهری اقتصادی، تهدید علیه تمامیت ارضی کشورها و بی‌اعتنایی نظام‌مند به اصول حاکمیت و عدم مداخله، بیانگر تلاشی حساب‌شده برای فروپاشاندن نظم مبتنی بر حقوق بین‌الملل است.