مسعود پزشکیان، رئیسجمهور و سید محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بارها بر حمایت دولت از صنایع در زمینه انرژی تأکید کردهاند؛ پزشکیان با اشاره به چالش ناترازی انرژی، توسعه زیرساخنتهای برق از منابع تجدیدپذیر و جایگزینی برق بهجای سوختهای فسیلی را در اولویت دانسته تا فشار انرژی بر صنایع کاهش یابد و کمبود انرژی برای واحدهای تولیدی رفع شود. وزیر صمت نیز اعلام کرده که دولت و شخص رئیسجمهور مسائل گاز و برق صنایع را بهطور جدی دنبال میکنند و در جلسات با مدیران صنایع تضمین انرژی لازم برای واحدهای …