ششمین جلسه شورای صنفی نمایش صبح امروز یکشنبه ۱۷ خرداد با حضور مهدی کرمپور (دبیر شورای صنفی نمایش و نماینده شورای عالی تهیهکنندگان)، مجتبی بهزادیان (مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی)، احمد نوری (نماینده انجمن سینماداران)، اصغر نعیمی (نماینده کانون کارگردانان)، سعید خانی (نماینده انجمن پخشکنندگان) و فاطمه امیرآبادی (نماینده سامانه سمفا) در محل خانه سینما برگزار شد.