سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۰۹/۲۸

مسمومیت 4 نفر در شهرستان جعفریه قم با گاز مونوکسیدکربن

 مسمومیت 4 نفر در شهرستان جعفریه قم با گاز مونوکسیدکربن
روابط‌عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از بروز حادثه گازگرفتگی در این استان خبر داد و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 4 نفر با گاز مونوکسیدکربن در شهرستان جعفریه مسموم شدند.