نشست بینبخشی «پیشگیری از اعتیاد و ارتقای سلامت روانی» در وزارت بهداشت برگزار میشود
نشست بینبخشی «پیشگیری از اعتیاد و ارتقای سلامت روانی» به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، روز شنبه ششم تیرماه ۱۴۰۵ با حضور مسئولان وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با مواد مخدر و نماینده سازمان جهانی بهداشت به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.