مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با تأکید بر نقش اثرگذار رسانهها در مدیریت مصرف انرژی، گفت: امروز مدیریت مصرف برق به یک چالش ملی تبدیل شده و رسانهها میتوانند با فرهنگسازی، اطلاعرسانی و جلب مشارکت عمومی، نقش مهمی در عبور موفق از پیک مصرف تابستان ایفا کنند.