سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت، گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت طی دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری ۴ صیاد غیرمجاز و کشف یک رشته تور بزرگ ماهیگیری به همراه ۳۲۰ قطعه ماهی شدند. در عملیاتی دیگر نیز یک قبضه سلاح ساچمهزنی پیش از اقدام به شکار کشف و توقیف شد.