ستاد مدیریت بحران استان مرکزی در اطلاعیهای اعلام کرد: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرستانهای اراک و تفرش، روز یکشنبه 30 آذر ماه به دلیل سرما و یخبندان برای دومین روز متوالی به صورت غیرحضوری برگزار میشود و آموزشها در بستر سامانه شاد پیگیری خواهد شد.