مسمومیت غذایی 8 کارگر در یک واحد صنعتی شهرستان بهاباد استان یزد
رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد به مسمومیت غذایی چند کارگر در یکی از واحدهای صنعتی استان اشاره کرده و گفت: 8 نفر از کارگران یک واحد صنعتی در شهرستان بهاباد دچار مسمومیت غذایی شدند.