پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۰۳

مسمومیت 9 نفر از اعضای یک مدرسه در روستای طارم حاجی‌آباد

 مسمومیت 9 نفر از اعضای یک مدرسه در روستای طارم حاجی‌آباد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با تأیید یک خبر مبنی بر مسمومیت 9 نفر از اعضای یک مدرسه در یکی از روستاهای تابعه این استان، گفت: 7 نفر از دانش‌آموزان به همراه سرایدار و معلم یک مدرسه در روستای طارم از توابع شهرستان حاجی‌آباد، بر اساس بررسی‌های اولیه، دچار علائم مسمومیت شده‌اند. همگی مسموم‌شدگان در بیمارستان بستری شده و تحت درمان هستند و حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.