مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، روز یکشنبه سوم خردادماه، در نشست با اعضای انجمن قطعهسازان گفت: این مجموعه با اتکا به برنامههای از پیشطراحیشده، پس از حمله اخیر، در کوتاهترین زمان ممکن، فرایند بازسازی را آغاز کرده و قصد دارد تا پیش از پایان سال، حداکثر ظرفیت خود را برای احیا تولید به کار بگیرد.