رئیس کل دادگستری استان کردستان به دستگیری 2 نفر در مجموعه شهرداری و شورای شهر سقز اشاره کرده و گفت: یک نفر از کارمندان شهرداری و یک عضو شورای شهر سقز به اتهام اخذ رشوه و سوءاستفاده از موقعیت شغلی دستگیر شده و با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.