پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۱۴

عصبانی‌ام چون باید بارسلونا را شکست می‌دادیم

 عصبانی‌ام چون باید بارسلونا را شکست می‌دادیم
مانولو گونزالس، سرمربی اسپانیول، پس از شکست ۲-۰ مقابل بارسلونا در دربی کاتالان، از عملکرد و تلاش بازیکنانش ابراز رضایت کرد اما تأکید کرد که تیمش شایسته پیروزی بود.