نیروهای مسلح ما هیچ خط قرمزی جز تأمین امنیت مردم ایران ندارند
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بیانیهای مطرح کرد:ملت بزرگ ایران بداند که نبرد با اهریمنان تا تنبیه متجاوز و انتقام رهبر عزیزمان ادامه خواهد داشت و ما بر دست و بازوی نیروهای مسلح خود بوسه میزنیم و بر آن افتخار میکنیم.