رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران دربارهی کشف یک حفاری غیرقانونی و کاملاً ناایمن در سرای آزادی بازار تهران، گفت: این حفاری با هدف ایجاد طبقه جدید برای بهرهبرداری تجاری و بدون رعایت الزامات فنی و ایمنی انجام شده بود که با ورود دادستانی، عملیات متوقف و محل پلمب شد.