فاز اول ساماندهی پسماند تا پایان خرداد به بهرهبرداری میرسد
استاندار مازندران ظهر امروز از سایت دفن زباله شهرستان نور بازدید کرد و روند ساماندهی پسماند را بررسی کرد. وی با اشاره به اهمیت این موضوع، از پیشرفت فاز اول پروژه خبر داد و ابراز امیدواری کرد این فاز تا پایان خرداد به بهرهبرداری برسد.