یک حقوقدان با تاکید بر اینکه در حملات آمریکا و اسرائیل به ایران تمام شاکله حقوق بینالملل نقض شده است، گفت: باتوجه به سابقه اسرائیل در حمله به زندان اوین، شایسته است که زندانیانی که جرائم سیاسی، مدنی، مالی سبک مرتکب شده اند و یا به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان به سر میبرند در این شرایط به مرخصی اعزام شوند.