مرکز اورژانس پیشبیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با صدور اطلاعیهای به مرگ چند نفر به دلیل گازگرفتگی اشاره داشته و اعلام کرد: 3 نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی شهرستان ملایر جان باختند.