معاون بهرهبرداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از احداث و بهرهبرداری ۴۵ نیروگاه خورشیدی بر روی چاههای کشاورزی در شهرستانهای تحت پوشش این شرکت خبر داد و گفت: توسعه این نیروگاهها علاوه بر تأمین پایدار برق، به کاهش ناترازی انرژی و افزایش درآمد کشاورزان کمک میکند.