تهدید به تحصن جمعی از نمایندگان در صورت بسته بودن مجلس
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد جمعی از نمایندگان صبح روز یکشنبه ۷ تیر به مجلس خواهند رفت و چنانچه امکان ورود به مجلس فراهم نباشد، تا زمان بازگشایی ساختمان مجلس دست به تحصن خواهند زد.