رئیس سازمان انرژیهای تجدیدپذیر و بهرهوری انرژی برق (ساتبا) از راهاندازی صندوق سرمایهگذاری انرژیهای تجدیدپذیر و آغاز عملیات اجرایی چند طرح نیروگاه بادی همزمان با برگزاری کنفرانس و نمایشگاه انرژیهای تجدیدپذیر خبر داد و این رویداد را نقطه آغاز مشارکت گستردهتر مردم در توسعه نیروگاههای انشعابی کشور دانست.