آغاز برداشت گندم از سطح مزارع استان مرکزی / برداشت جو از 20 اردیبهشت ماه آغاز شد
معاون زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی به آغاز برداشت گندم از مزارع استان اشاره کرده و در این خصوص گفت: برداشت گندم در این استان از مزارع بخش مرکزی شهرستان ساوه آغاز شده است. فرایند برداشت گندم از تمامی مزارع سطح استان تا شهریور ماه ادامه دارد.