در صورتیکه مالک دارای چند خودرو در موعد مقرر یک ماهه نسبت به انتخاب خودروی خود برای دریافت سهمیه در سامانه معرفی شده توسط شرکت ملی پخش اقدام نکند کارت سوختی که دارای بیشترین تراکنش در بازه سه ماهه گذشته است؛ به عنوان کارت سوخت دارای سهمیه نرخ اول و دوم تلقی میشود.