پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۴/۱۰/۱۲

مسمومیت 11 نفر در یک محله شهر کرمان با گاز مونوکسیدکربن

 مسمومیت 11 نفر در یک محله شهر کرمان با گاز مونوکسیدکربن
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان به وقوع حادثه گازگرفتگی در شهر کرمان اشاره کرده و در این خصوص گفت: 11 نفر در یکی از محله‌های شهر کرمان بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت شده و روانه بیمارستان شدند.